Sjuk

Vaknade imorse med huvudvärk och halsont så blev att vara hemma idag men vill så mycket hellre vara i skolan än att ligga här hemma men får hoppas jag är frisk snart så jag får komma till skolan och träffa mina fina vänner! 

Förresten är det endast 2 veckor kvar till julafton idag och jag längtar så himla mycket men hoppas de kommer gå fort tills dess men har en hel del att se fram emot nu tills julafton nu på fredag är det ju lucia och vi ska bjuda på lucia fika i skolan efter skolan ska jag kolla när min syster har lucia i kyrkan sen följa med min kusin och hans tjej emma som jag har nämnt tidigare så kommer jag vara hos dom till lördag hur mysigt som helst och på söndag fyller min fina mamma år! Kommer uppdatera mer om detta! 





Krya

2013-12-11 // 16:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback