spökar?

Tänkte berätta om lite skumma saker som hänt här hemma ni får tro det eller ej men jag är iallafall helt ärlig och min familj som har varit med om det och andra som varit med om det vet!

Men iallafall hemma hos mig så spökar det väldigt mycket jag trodde inte på spöken alls först men jag har nog börjat göra det nu kan ta några exempel jag och min bästa vän Ellinor låg i min säng vi skulle sova och vi låg och tog lite kort med varandra och pratade och hade jätte kul och dagen därpå så skickar hon bilden till mig och skrivet att det spökar hos mig och jag fattar ingenting så hon ber mig att zooma in på bilden och man kan faktiskt se en skepnad bakom mig och det är väldigt skumt om jag får säga det själv och ja ni tror säkert vi har lagt till det efteråt eller att henne kamera är smutsig men alla andra bilder vi tog är normala just denna var sådan.Kolla själva på bilden bakom mig vid väggen (det vita)


 
 
En annan sak som har hänt hos oss bara några dagar efter detta hända mig och min kompis så var min pojkvän hos mig och vi la oss i sängen och vi hade lampan släckt och allt sedan så tappade han något på golvet (kommer inte ihåg vad det var) så vi tände lampan och då satte han sig på sängkanten och jag frågar honom vad han har gjort på ryggen och då har han ett V och ett N på sin rygg inristad som om någon har rivit det på honom jag fattar verkligen ingenting hur skumt som helst och dagen därpå på morgonen så syntes ingenting kvar allt var borta inte ett ända märke syntes väldigt skumt om jag får säga de själv och han kände inte själv något när det hände så jag vet inte alls hur de har kommit till Bild på det också.
 
 
 
Har hänt en massa andra saker också men tänkte berätta om just detta nu pga att jag har bildbevis på det också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback